Vamos Arianara Διαφήμιση 2η (2nd Spot) HD

VamosArianara Channel

Watch live streaming video from vamosarianarachannel at livestream.com

Τετάρτη 13 Ιουλίου 2011

Ρόλαντ Λίντς: «Φυσικά κι ενδιαφέρομαι»


Το Metrosport επικοινώνησε με τον Ρόλαντ Λίντς στην Αυστρία, όπου μόλις είχε ολοκληρώσει την τελευταία προπόνηση πριν την αναχώρηση για το Μαυροβούνιο, καθώς αύριο η Αούστρια αντιμετωπίζει την Ρούνταρ Πλιέβλια για τα προκριματικά του Γιουρόπα Λιγκ.

Παρ’ όλα αυτά ο αρχηγός των «βιολετί» δεν αρνήθηκε να μιλήσει σχετικά με το φημολογούμενο ενδιαφέρον που εμφανίζουν οι «κίτρινοι»: «Είναι η πρώτη φορά που ακούω για ενδιαφέρον του Άρη, γιατί μέχρι στιγμής κανείς δεν έχει επικοινωνήσει μαζί μου επίσημα από τη Θεσσαλονίκη. Πιστεύω πως η Ελλάδα διαθέτει ένα πολύ καλό πρωτάθλημα και φυσικά θα με ενδιέφερε να αγωνιστώ εκεί.Πόσο μάλλον στον Άρη, τον οποίο γνωρίζω πολύ καλά», τόνισε ο Αυστριακός επιθετικός για να προσθέσει στη συνέχεια: «Έχω παίξει τέσσερις φορές εναντίον του Άρη. Την πρώτη ήμουν ποδοσφαιριστής της Μπράγκα και σκόραρα στο Κλεάνθης Βικελίδης, ενώ πέρυσι ήμουν παίκτης της Αούστρια και σκόραρα στη Βιέννη. Γνωρίζω πολύ καλά τον Άρη και το γήπεδο του, αλλά και τους εκπληκτικούς του φιλάθλους. Αυτή τη στιγμή είμαι παίκτης της Αούστρια, αλλά φυσικά και θα με ενδιέφερε να συνεχίσω την καριέρα μου σε μια ομάδα, όπως είναι ο Άρης».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Banner μας!